16.12.2014

last week


Viime viikolla mulle tuli ekaa kertaa vähän joulufiilistäkin tänä vuonna! Saatiin joulukortit tehtyä ja lähetettyä, kuusi haettua ja koristeltua tosin latvasta puuttuu vielä tähti.. hups ja mökillä oli jopa lunta ihan reilusti! Mä en tietenkään ollut varautunut tähän lumeen vaan olin metsästä etsimässä kuusta Converset jaloissa, nilkkoihin yltävällä lumipeitteellä.. 
 

Viime viikolla sain myös rentoutua melko paljon, ja ehdin jopa käydä ostelemassa joululahjoja ja kiertelemässä kaupungilla! Löysin alle kymmenellä eurolla tollasen cakepops-leivontasarjan ja kun tälläsen ostoa oon nyt vähän aikaa jo suunnitellutkin, olihan tuo pakko napata mukaan! Sunnuntaina sitten kokeilinkin jo ensimmäisen kerran, ja ihan hyvin onnistui :) Koristeluun olisin ehkä voinut vähän enemmän panostaa..


Sunnuntaina laitettiin kans mulle yksittäiset tekoripset ekaa kertaa! Laitettiin mulle Ardellin ripsiä kokoa medium ja short. Täytyy sanoa, että oon näihin ollut tosi tyytyväinen! :) Laitto ei ollut yhtään niin hankalaa, kuin luulin ja ripset eivät häiritse yhtään, ihan huomaamattomat käytössä! Ulkonäköön puolestaan nää tekee mun mielestä ihan mielettömän positiivisen muutoksen. Eka ajatukseni peiliin katsoessa oli, että näytän ihan "bimbolta", mutta kun näkyyn tottui, tajusin että näähän on ihan mahtavat! Aamulla säästää aikaa ja on pysynyt hyvinä jo muutaman päivän. Kuvat otettu kaksi päivää ripsien laiton jälkeen. Sain heti koulussakin näistä kehuja.

Tämä viikko onkin sitten huomattavasti kiireellisempi, kuin edellinen. Huomenna olen koko illan poissa kotoa, joten unta tulee huomattavasti vähemmän.. Saa nähdä, miten selviän torstaina kello kahdeksaksi espanjantunnille! Torstai meneekin siis varmasti suurimmilta osin nukkumiseen, mutta on pakko myös viimeistellä sukulaiseni lahja, sillä hän valmistuu perjantaina terveydenhoitajaksi ja menemme heidän luo sitä juhlistamaan! Torstaina pitäisi myös saada äidinkielen prosessiaine loppuun, huhhuh.. Lauantaina on sitten tämän vuoden viimeinen koulupäivä, jonka jälkeen suuntaan sukulaisteni jouluperinteen mukaan haudoille ja puurojuhliin. Nämä puurojuhlat ovat mulle tosi tärkeä tapahtuma, sillä meidän suku on todella iso, eikä kaikkia tule montaa kertaa vuodessa näkemään. Tämä perinne kuitenkin takaa yhden päivän, jolloin saamme kaikki läheisimmät isän sukulaisista samaan paikkaan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti