4.12.2014

December faves


Hei ihanat  
Räpsin eilen muutaman kuvan, kun ostin joulusuklaata ja löysin myös ihania karkkikeppejä meidän lähikaupasta. Fazerin joulusuklaa on yksinkertaisesti maailman parasta, eikä mua ainakaan haittaisi yhtään, vaikka sitä myytäisiin ympäri vuoden! Ehkä ihan hyvä kuitenkin, ettei näin ole, sillä muuten sitä tulisi syötyä ihan liikaa, eikä se olisi niin erikoista enää. 
Nyt kun joulun odotus on alkanut, oon huomannut tykästyneeni puna-valkoteemaan entistä enemmän ja huoneestani saattaa löytääkin muutaman uuden esineen tässä väriskaalassa. Viime viikkojen ihan suosikkijuttuja on ollut ekassa kuvassa näkyvät jouluiset kotihousut, sekä petivaatteet. Nämä molemmat löysin Lontoosta siellä syyslomalla ollessani, ja oon täysin rakastunut näihin!  
Myös kynttilät ja jouluvalot on mulle tärkeä osa joulua, koska ne takaa mielettömän tunnelman ja joulufiiliksen. Ei ole mitään parempaa, kun käpertyä omaan sänkyyn tunnelmavalaistuksessa vaan kuuntelemaan musiikkia ja piirtelemään tai seuraamaan suosikkisarjaa Netflixistä. Pakko myöntää, että oon jo ehtinyt katsoa muutaman joulun klassikkoelokuvan!

Loppuun tein vielä nopean kollaasin mun joululahjatoiveista. Tältä listalta löytyy Fitbit, (aktiiviranneke, joka mittaa askeleita, kilometrejä yms) Uudet treenikengät ja joogamatto, sekä muutama kirja ja 3. tuotantokausi yhtä suosikki tv-sarjoistani. Oon ihan koukussa lääketiedesarjoihin! Heitin joukkoon myös kynttilöitä sekä rikkaimurin, jollaista olen kaivannut jo pitkään. Mummin tekemät villasukat ovat joulun kohokohta.   
Lopuksi on vielä pakko sanoa, että mun mielestä itse tehdyt ja merkitykselliset lahjat voittaa kyllä kaikki muut. Itse haluaisin aina näperrellä kaikille jotain itse, mutta siihen ei valitettavasti ikinä löydy tarpeeksi aikaa. No, ehkä joku vuosi tajuan aloittaa ajoissa!

2 kommenttia :

  1. Voi ei oon oottanu niin innolla et alat taas postailemaan, tää on ollu lemppariblogi jo kauan aikaa sitte! Sulla on aina niin tarkkoja ja ihania kuvia, luen aina niin innolla postauksia ku ne on semmosia päivänpiristyksiä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, kiitos ihan superpaljon! Et arvaakaan, kuinka paljon piristit mun päivää ♥

      Poista