2.12.2014

A few pics and a bunch of text



Hei taas pitkästä aikaa! Kuten ootte varmasti huomannut, täällä blogin puolella on nyt ollut mukava 9 kuukauden tauko.. Hups. En oikeastaan tiedä, mitä tapahtui, kaikki into tätä blogia kohtaan lopahti täysin ilmoittamatta ja pysyi tuntemattomissa yli puoli vuotta. 

 Nyt kuitenkin ihana uusi ystäväni Nette sai mut taas kiinnostumaan tänne päivittelystä! Joten kokeillaan taas uudestaan. Oikeastaan tää on ihan täydellinen aika siihen. Syksyn alussa aloitin kokonaan uudessa koulussa lukion ja se onkin lähtenyt jo tosi mukavasti käytiin ja oon viihtynyt! Jo kaksi jaksoa on kiitänyt ohi ihan huomaamatta ja kokeistakin on selvitty ihan kunnialla läpi. Uusia, ihania kavereita on mielettömästi ja oon siitä ihan superkiitollinen!   

 Oon miettinyt tätä blogia viimeisten viikkojen aikana melko paljon ja mulla on vihdoin melko hyvin selvillä, millaisena haluaisin tämän pitää. Tällä hetkellä mulle tärkeintä on ite nauttia blogin päivittelystä, jotta saan taas mukavan otteen tähän touhuun.
En aio tehdä blogista edelleenkään kovin yksityistä tai syvällistä, tulen suurimmalta osin päivittelemään ihan mun perus arjesta kuvia ja ajatuksia, sekä koitan keksiä jotain erikoispostauksia, jotta blogi pysyisi mielekkäänä ja monipuolisena. Otan siis enemmän kuin mieluusti vastaan postausideoita! Saa nyt nähdä, mitä valokuvauksesta tulee, kun ulkona tulee pimeää niin nopeasti ja käynnissä oleva jakso on melko tiivis ja päivät pitkiä.. Lupaan kuitenkin yrittää parhaani!

Pidetään tämä postaus nyt yksinkertaisena, kun tekstiäkin tuli jo sen verran.. Ensi postauksesta sitten lähtee kunnolla käyntiin! Tässä postauksessa muutama kuva viime kuukaudelta, jotta ei olisi pelkkää tekstiä, hahah. Tervetuloa seurailemaan blogiani uudestaan.


1 kommentti :

  1. Kiva kun alotit tän blogin taas! Oonki jo ootellu millon tulis uutta postausta :)

    VastaaPoista